reklama

Konec nekonečných pouští

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pri spontánnom behu na Vítkove jednej sobotnej noci mi napadla táto báseň:

Rozhlédni se kolem sebe - a co vidíš?
Vypráhlou poušť bez oázy ztracené.
Mihá se ti před očima kdykoliv spíš.
V Jejím bludišti běháš jak dítě zmatené.

Vyhrát Jí je úkol nadliský a marný.
Mnohokrát jsem to zkoušel a selhal jsem.
Její obraz mi zhltli písečné duny,
když slepě utíkal jsem za tím hlasem.

Ptáš se proč jsem, sakra, tak naivní?
A já odpověď pro tebou připravenou nemám.
Já prostě věřím, že přijdou ty lepší dny:
kdy v řádcích básně napíšu, že nejsem sám.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dovtedy klidně každou svou kost si dolámu
a spálený pekelným žárem setrvám na cestě.
Když budou mně brzdit, o to víc se rozběhnu.
Vím, že někde končí i nekonečné pouště.

Tomáš Keseli

Tomáš Keseli

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vyštudovaný právnik pracujúci v audite, vášnivý čitateľ všemožných komiksov a milovník Pink Floyd Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu