reklama

Konec nekonečných pouští

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pri spontánnom behu na Vítkove jednej sobotnej noci mi napadla táto báseň:

Rozhlédni se kolem sebe - a co vidíš?
Vypráhlou poušť bez oázy ztracené.
Mihá se ti před očima kdykoliv spíš.
V Jejím bludišti běháš jak dítě zmatené.

Vyhrát Jí je úkol nadliský a marný.
Mnohokrát jsem to zkoušel a selhal jsem.
Její obraz mi zhltli písečné duny,
když slepě utíkal jsem za tím hlasem.

Ptáš se proč jsem, sakra, tak naivní?
A já odpověď pro tebou připravenou nemám.
Já prostě věřím, že přijdou ty lepší dny:
kdy v řádcích básně napíšu, že nejsem sám.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dovtedy klidně každou svou kost si dolámu
a spálený pekelným žárem setrvám na cestě.
Když budou mně brzdit, o to víc se rozběhnu.
Vím, že někde končí i nekonečné pouště.

Tomáš Keseli

Tomáš Keseli

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vyštudovaný právnik pracujúci v audite, vášnivý čitateľ všemožných komiksov a milovník Pink Floyd Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu